Monday, November 10, 2008

Seremban yang PANEH!

Tak dapat aku bayangkan betapa panasnya cuaca sejak kebelakangan ni di Seremban, sampai nak tidur malam pun terpaksa membuka baju.

Bayangkan nak tidur malam bilik pakai air cond pun kena buka baju..Apatah lagi kalau pada waktu tengahari?..

Biasanya kalau dalam keadaan cuaca panas ni, doktor mengesyorkan untuk minum air kosong banyak-banyak atau minum air 100 Plus.

Panas betul..memang panas..

Sekian, itulah cerita panas saya.

p/s: Apalah khabarnya sahabat-sahabat yang bertanding di Pemilihan Umno Bahagian Seremban semalam??!!. Harap sihat-sihat tubuh badan dan menang hendaknya.. ;)

7 comments:

Maarof said...

Tinnga di Soghomban kek mano? Se yang ingga kek Sikamat tak paneh pun. Agak eh ado bondo lain yang paneh tak?

Iwan said...

Semuo laki orang kek Malaysia ni tongah musim paneh, sojak Norman Hakim buek hal dgn Memey & Abby.

Dah tak buleh balik kojo lambek, mesti kono tanyo. Den yg baru tukar spek mato pun org kato ado macam spek Norman Hakim tu... adusss!

Abafahim said...

paneh yg tersirat...

cohong gym said...

kau banyak dosa. Tu pasal la panas

yong said...

statement di paneh tu mmg paneh tp jgn la sampai thp fitnah, free yo dpt doso. siasat dulu sebolum report. heran jugak apsal satu pihak relax yo (sojuk kot!), satu pihak lg menggelupur (osah paneh eh!) press sana press sini, demo sana demo sini sampai blogger pun terikut2. relax la.. kok boto, boto. kok salah, salah. tak yah la nampak an na cam nak togak an bonang basah sampai keputusan MT pun dipertikai. cubo2 la baco pelembagaan UMNO tu, sok kok kono tindakan tatatertib jgn salah an den.

paneh said...

apo sobut2 namo den nih abafahim? bilo nak minam?

Aliff Lam said...

memang statistik menunjukkan kawasan N9 terutamonyo kwsn jolobu menerima taburan hujan paling sedikit d malaysia nih.. tp tu dlm buku teks spm dulu.. x tahu lah klu skrg ni makin paneh pulak!