Thursday, October 2, 2008

PAS vs DAP dalam kerajaan Selangor

Aku ada terbaca blog YB Iskandar, Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan Selangor yang meluahkan kekesalan dan keluhan dengan perangai DAP dan kerajaan PR di Selangor dan secara tak lansung Kerajaan PR Perak.

Apa yang diluahkannya adalah hampir sama sepertimana kebimbangan diluahkan oleh bukan sahaja UMNO tetapi hampir keseluruhan masyarakat melayu.

Silalah baca keseluruhan posting-posting YB Iskandar di http://www.iskandar56100.blogspot.com dan telitilah kandungannya yang berkisar kepada kepentingan melayu untuk renungan kita bersama.

P/s: PAS nampak dipinggirkan dalam pentadbiran Selangor. YB Datuk Hassan Ali dah lama takbersuara..

6 comments:

Anonymous said...

raya pun sempat online ke bang? i'm e first?

melayuangkat said...

Assalamulaikum Abafahim,

Terima Kasih kerana seinggah ke Blog Mak Cik dan dikesempatan ini juga diucapkan Selamat Hari Raya AidilFitri, Syawall 1429.

Mengenai kerajaan PR ini, memanglah tidak kita harus terkejut kalau tidak ada suara PAS dalamnya mahupun PKR sendiri kerana kita pun tahu siapa Boss yang sebenarnya.

Seingat Mak Cik baru Mac 08 lalu DAP yang sebenarnya hendak berkuasa tetapi nasib MASIH menyebelahi orang Melayu kerana ada Kuasa Sultan yang mahu hanya Orang Melayu Islam jadi MB.

Kalau tidak.....

Abafahim said...

en paneh;

Itu yg dinamakan teknologi. Online dari phone.

Mak cik;

Terima kasih.

paneh said...

selamat hari raya aidilfitri. Saya beraya di ampangan juga. Raya ke 3 beraya di melaka sblh isteri. Jemput baca posting terbaru saya.

-SIAP PROMOSI BEB...KES KES KES!

Abafahim said...

alaa.., kalau ye pun promosi, bukan untung pun! Hahaha! Tapi, taklah sampai ke tahap buat komen provoke blog sendiri, kes! kes! Kes!

paneh said...

kah kah kah. ini yg dinamokan lawak rayo.