Monday, September 29, 2008

Minal ei'din wal fa'izin..

Sempena bulan mulia bulan Ramadhan yang mana syawal bakal menjelma 2 hari saja lagi, maka saya berserta isteri tercinta Sharina Bte AliPitchay dan cahayamata Muhammad Fahim mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan SALAM AIDILFITRI serta MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua rakan-rakan, sahabat taulan dan semua ahli-ahli keluarga serta pengunjung-pengunjung blog ini.

Semoga hari lebaran kali ini akan kembali merapatkan lagi hubungan terutamanya diantara kita sebangsa dan seugama dan juga hubungan kita dengan kaum-kaum lain yang berlainan bangsa dan agama di negara ini.

Begitu juga, sama-sama lah kita muhasabah diri kita dan semoga pelbagai drama yang berlaku dan terhidang dihadapan kita sejak akhir-akhir ini menguatkan semangat kita untuk berusaha bersungguh-sungguh untuk mengubah diri kita kepada yang lebih baik dan terus diredhai oleh Allah Subhanawataa'la.

6 comments:

Alif Lam said...

doyok.. ekau balik mano cuti nie? aku jarang2 dpt raya umah ekau, sobab ekau x join skli konvoi raya kitorang (sekali kot pernah pergi rmh ekau..)

apo2hal pun, eden nak mintak ampun maaf jgk drpd ekau, kalau nak ghayo pelangai ghumah den, jgn lupo singgah umah cikgu babuk skli..

by the way, the correct pronunciation should be minal a'eedin wal fa'izin..

slmt hari raya, maaf zahir batin

Farish Shahrir said...

kao ni buek malu kaum la...itu basic Arab tu...hanya Arab je yang tau minal a'eedin wal fa'izin punya ejaan yang real

apa pun Eid Mubarak.Maaf zahir batin.

cohong gym said...

Selamat hari raya

podih said...

rayo ni jgn lupo boli susu cino.

Abafahim said...

baru perasan..hahaha! Tq.

Selamat Hari Raya jugak..

Alif Lam said...

yid.. sori la raya x sompek singgah umah ekau.. eden sompek singgah umah midi yo, ujan lobek pulak tu, x sompek nk bergambar.. dongar citor oghang umah ekau dapek transfer ko seghomban.. ekau buleh lah appear hari2 dopan dio nanti..