Saturday, July 12, 2008

Jangan perbesarkan isu Altantuya: Hj Hadi

Hj hadi semasa ditemuramah oleh Malaysiakini menegaskan bahawa isu altantuya tidak perlu diperbesarkan kerana ianya tidak berbeza dengan kes-kes pembunuhan yang lain.

Begitu juga dengan kes liwat anwar, beliau menegaskan ianya adalah isu peribadi dan perlu diselesaikan didalam mahkamah yang mempunyai bidangkuasa.

Mungkin Tok Guru perasan Najib telahpun bersumpah dengan nama Allah berkenaan isu Altantuya dan tidak mahu lagi fitnah terus berleluasa, maka dengan itu, beliau secara terbuka mahukan isu altantuya tidak perlu diperbesarkan.

Mungkin juga Tok Guru dah bosan dengan tindak tanduk Anwar yang terus-terusan mempolitikkan tuduhan liwat yang sedang dihadapinya dan tindak tanduk Anwar yang banyak menimbulkan tandatanya berkenaan isu liwat ini.

P/s: Kepada shabeery chik, tak payahlah nak buktikan apa-apa lagi. Debat tidak perlu, membuang masa serta hanya menegakkan hujahan walaupun ianya tidak benar. Kalau nak jadi hero tambah-tambah lagi pemilihan tak lama lagi, harap lupakan lah. Kalau muzakarah, itu amatlah dialukan kerana ia mencari penyelesaian.

1 comment:

cohong gym said...

Orang yang berilmu tinggi jugak yang mengatahui. Yang tak berilmu, jadi tong kosong, bunyi je kuat