Thursday, July 10, 2008

Peralihan kuasa!

Pak lah dah umumkan bahawa peralihan kuasa kepada Najib akan berlaku pada jun 2010. Setakat ni aku belum ada apa-apa perasaan berkenaan pengumuman tersebut, malah tiada apa yang menarik rasanya dan kalau tak silap sebelum ni Tun Mahathir dah kata beliau tak setuju peralihan kuasa pada 2010 kerana ianya terlalu lama.

Kalau ada yang menarik pun, kenyataan Dr Puad Zarkashi yang mahukan Najib diberikan lebih kuasa untuk mentadbir.

P/s: Macam-macam boleh jadi dalam masa 2 tahun.

4 comments:

jatikota said...

entah ye , entah tidak la tu....tunggu je lah pemilihan bahagian nnt...

cohong gym said...

aku pun tak percaya......mr. flip flop la katakan

Hamidi said...

aku percaya je lah! kalau tak percaya, kang meletup mcm Altantuya! Kalau tak pun, hilang mcm private investigator Bala!

alifialias@yahoo.com said...

Percaya, peralihan kuasa.. Tapi bukan dapat kat ajeb kot..