Wednesday, August 20, 2008

2 Exco Perak ditahan BPR

Breaking news!

Akhbar the Star dan Utusan Malaysia baru sahaja melaporkan 6 orang termasuk 2 Exco Perak ditahan BPR dan direman 3 hari kerana dituduh menerima suapan termasuk rasuah seks untuk mempercepatkan satu projek perumahan bernilai RM180 juta.

P/s: Bukankah kerajaan PR tu suci dari rasuah? Apapun, untuk berlaku adil, biar BPR lakukan siasatan dulu.

5 comments:

ijad said...

salam.. apa khabar...

cohong gym said...

cis....i am second.

Ala tak heran pun. Bila dah ada kuasa, macam tu la jadinya.

Iwan said...

Hari ni Exco PR yg lain berbangsa cina menuduh kerajaan BN konspirasi terhadap penangkapan 2 Exco Perak tersebut... Marah betul aku dgn sikap org mcm ni.

Mana taknye, kalau 4 polis ditahan pasl kes dadah di JB, diorang label semua Polis korup. Bila Pengarah Kastam kena tahan BPR, gomen mmg mcm tu, termasuk laa mana2 kes melibatkan org Gomen mesti mereka cop salahlaku Gomen atau BN. Tp mana2 kes melibatkan ahli mereka semua tu konspirasi, abis cerita sbb penyokong mereka mesti percaya...

Iwan said...
This comment has been removed by the author.
Abafahim said...

salam ijad..

Baik2 adanya. T.kasih singgah