Tuesday, August 5, 2008

Rezeki

Mungkin didalam masa terdekat ini, ada perkara yang menarik yang mungkin berlaku didalam hidup aku. Sesuatu yang amat aku harapkan yang mana membolehkan aku sentiasa bersama-sama keluarga aku. Tak confirm, tetapi kemungkinannya kuat.

Memang ada pro & cons. Tetapi didalam hal yang berkait dengan keluarga sudah pasti memberi banyak kelebihan. Anak-anak membesar dihadapan mata, bukan atas tanggungjawab lebih kepada isteri. Bersyukur dapat isteri yang sangat memahami, pandai menjaga anak dan menjaga hal ehwal rumahtangga walaupun sibuk dengan tugas tersendiri mencari rezeki. Terima kasih dik..

Tak rugi aku jadi pengapit kepada sahabat baik aku pada 20.02.2002. Pertemuan pertama dengan isteri diatas pelamin berakhir dijinjang pelamin pada 12.6.2004.

@E90

3 comments:

cohong gym said...

Aik? lain macam je bunyi. Ada projek baru ke incik?

Iwan said...

Dh masuk 4 tahun ngko kawin ek? Sape photographer ngko kawin dulu ek? Kekee! Semoga bertambah rezki ngko pd masa depan, Aminnn...

Ifila Saila said...

masa depan pasangan pengantin bergantung kepada
1) pengapitnya
2) photographernya..
ada betul ka? manyak artis baru kahwin tapi sikarang sulah celai belai oo..!