Monday, August 25, 2008

Sapa menang PRK Permatang Pauh?

Anwar Ibrahim!

P/s: Prove me wrong!

12 comments:

cohong gym said...

Ala incik, mesti mamat tu menang punya la. Sapa yang bole fight ngan dia kat area tu?

Mehtab cakap, Penang cuti masa hari mengundi supaya orang bole keluar buang undi.

Iwan said...

Buleh monang ko? Aku rasa 70% dio monang tp kureng jumlah majoriti, 30% raso dio kalah tipis...

Abafahim said...

i like surprises!

Iwan said...

Nampaknya perkiraan aku dh silap... isu2 besar terhadap Brader Anwar tk memberi kesan kpd pengundi2 Permatang Pauh, malah lebih ramai yg menyokong beliau. Appearance beliau lebih dipandang & disanjung oleh masyarakat sekarang yg mahukan perubahan atas apa kos sekalipun.

cohong gym said...

Dia menang dengan majoriti yang lagi besar beb.

Apalagi Pak Lah. Tak reti-reti lagi ke? Foot lose lah.

Abafahim said...

thaksin yg korup melampau tu dan aniaya org islam selatan thai tu pun blh menang besar pilihanraya.

Bila dia nak didakwa, Skrip tetap sama, konspirasi & tak percaya pada sistem undang2 thailand. Penyokong2 dia tetap percaya.

Tak heran anwar menang BESAR! Kepercayaan dan jiwa manusia bukan senang nak berubah dlm jangkmasa terdekat..

cohong gym said...

Ini lah yang dipanggil taklid. Ikut membabi buta

Anonymous said...

:)

Syamsulfaiz said...

Malaysia ni kena kasi try tukar sekali. Baru orang paham semuanya...betul atau drama.

P/S- aku dah hampir 8 tahun konfius nih...

Abafahim said...

along;

Aku minat jugak tukar, tp aku tgk pemimpin2 aku nnt chauvinis2 cina & keling, Lks, lge, karpal singh, gobin singh, kulasekaran, manoharan, waymamorthy, uthayamurthy pemimpin2 hindraf, dan lain2 pemimpin2 suci DAP, Aku ckp FUCK OFF!

Abafahim said...

lupa pulak gobalakrishnan n R. sivarasa dan lain2 yg sewaktu dgnnya!

cohong gym said...

hahahaha emotional la pulak.