Thursday, September 18, 2008

Dapat kad raya!

Hari ini aku dapat satu kad Hari Raya daripada saudara Ezam. Aku cuba nak fikirkan bagaimana beliau memperolehi alamat pejabat aku?..Aku tak pernah jadi ahli PKR pun..Tetapi apa pun terima kasih..InsyaAllah akan dibalas.

p/s: Apapun, berdasarkan pengamatan aku berdasarkan ucapan-ucapan beliau, kami berkongsi satu persamaan iaitu memelihara kepentingan Melayu dan Islam.

6 comments:

cohong gym said...

Wah, ada skandal ke incik?

Iwan said...

Laaaa, camno aku pun buleh ta tau ni? Namo firm ko namo kau Yed?

p/s: Tunggu2 mano tau sok luso dapek kad rayo dr KJ ko, P'Lah ko? CheDet ko? Bush ko? Glamer tu...

Alif Lam said...

klu goj bush xpayah tunggu kat raya, kat henpon pun dah berlambak dah bush ucap selamat hari raya korban bahasa melayu.. heheh.. download yo lah..

Abafahim said...

stakat ni namo aku yo..tapi best gi dapek kad ghayo dari awek (oghang gumah den) maso cinta dulu.

paneh said...

ezam manusia yang taksub dgn nuar. manusia yg taksub dgn manusia lain selain nabi adalah bahaya. tak caya tanya asri.

bro, ko kata ada persamaan dgn ezam? ko biar betul bro. mamat tu baru la ni nak cakap pasal Melayu dan Islam pun. dlm pkr dulu...hampeh! nak kata memelihara kepentingan? Jauh panggang dari api. semak balik ucapan2 ezam sejak anwar kena tangkap 98 dulu bro? jgn cepat sgt samakan diri dgn mamat tu. kalo tanya orang2 lama dlm umno tak kan lupa apa mamat ni dah buat dan cakap. manusia yg pendirian lalang mcm mamat ni baik takyah nak bangga la. bukan pejuang tulen kalo selalu berubah2 cakap ni. den tetap tak percaya ezam nih.

Anonymous said...

hi there..ezam antar u kad raya? camna dia kenal? bhya ni...leh caya ker dia tu?