Friday, April 11, 2008

MB N9 dipersoalkan?

Didalam Harakah, seorang bapa mempertikaikan MB N9 kerana gagal membantu mencari anaknya Azreen, 13, yang hilang sejak Aidiladha lalu dipercayai menjadi mangsa pukau seorang lelaki warga Indonesia yang juga jirannya di Desa Terentem, Dusun Kabar, Lombok Timur, Indonesia, Jumaat lalu.

Che Ishak yang menetap di Kg Ulu Sawah, Rantau menyatakan beliau telahpun pergi berjumpa dgn pejabat DUN di Rantau tetapi dimaklumkan bahawa ianya bukan dibidang kuasa DUN atau MB N9, tetapi akhirnya terdapat pertolongan yang dihulurkan oleh pihak 'Kijang Care' yang dikepalai Naib Presiden PAS, Dato' Paduka Husam Musa dan Alex Ong yang akhirnya berjaya menemui anaknya di Lombok Timur Sabtu lalu.

p/s: Sincere advise to Tok Mat, pls tell your subordinate not to take any complaints lightly & make sure they don't use the words "MB cakap......"

1 comment:

cohong gym said...

Sesetengah orang fikir, perkara tersebut kecil dan sepatutnya diadukan kepada pihak polis. Tetapi apa yang mereka tidak nampak adalah free advertisment untuk MB dan UMNO. PAS telah bertindak bijak, maka bertambah sorang lagi ahli mereka.

Ni ha member punya blog.

1. hamidiismail
2. benjamincafe
3. dewanggasakti